October 31

Մաթեմատիկայի ինքնաստուգում

  • Բլոգումդ ունե՞ս մաթեմատիկա բաժին։
    Այո
  • Պարտաճանաչ կատարե՞լ և բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի բոլոր առաջադրանքներն ու նախագծերը։
    Այո
    Տեղադրիր բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնի հղումը։
    https://shushanhakobyan.edublogs.org/?s=%D5%84%D5%A1%D5%A9%D5%A5%D5%B4%D5%A1%D5%BF%D5%AB%D5%AF%D5%A1
  • Մասնակցե՞լ ես «Սովորող-սովորեցնող(GeoGebra երկրաչափական ծրագրի յուրացում»
  • նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
    Այո
  • Վերը նշված 3 նախագածից ո՞րը քեզ ավելի դուր եկավ։
    Երկրորդը
  • Կատարե՞լ ես մաթեմատիկայի ինքնաստուգումը։
    Այո
  • Մասնակցե՞լ ես մաթեմատիկայի սեպտեմբեր և հոկտեմբեր  ամիսների  ֆլեշմոբներին։
  • Սովորաբար մաթեմատիկայի ֆլեշմոբի ո՞ր մակարդակներն ես կատարում։
    Արաջին
  • Ո՞ւմ հետ ես հիմնականում քննարկում ֆլեշմոբիդ առաջադրանքները։

Մայրիկիս


Posted October 31, 2022 by shushanhakobyan in category Մաթեմատիկա

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*